بازدید امام جمعه محترم آباده از مجتمع دارالقرآن نور شمال فارس


بازدید امام جمعه محترم آباده از مجتمع دارالقرآن نور شمال فارس  برگرفته شده از noorabadeh.ir


امام جمعه آباده در بازدید از مجتمع دارالقرآن نور شمال فارس: تعلیم و تربیت قرآنی ضامن سلامت جامعه اسلامی است/ گسترش معارف قرآنی، امر به معروف است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالقرآن نور شمال فارس به نقل از  مقتدی، در آستانه ایام میلاد خاتم پیامبران حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم و امام صادق علیه السلام، امام جمعه آباده از مجتمع دارالقرآن نور شمال فارس بازدید کرد.

در آستانه ایام میلاد خاتم پیامبران حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم و امام صادق علیه السلام، امام جمعه آباده از مجتمع دارالقرآن نور شمال فارس بازدید کرد .

حضرت آیت الله موسوی خراسانی در بازدید از مراکز آموزشی پیش دبستانی مبین و  دبستان قرآنی امام حسن مجتبی (علیه السلام) ، قرآن محور بودن فراگیری علم در این دوره سنی را باعث برکات الهی دانست و افزود: گسترش فرهنگ و معارف قرآنی از این دوران یکی از مصادیق امر به معروف است که در صورت فراگیر شدن، شاهد جامعه سالم و اسلامی در شهر خواهیم بود.
امام جمعه آباده با ابراز خرسندی از تلاش خالصانه مسئولین درالقرآن نور شمال فارس، از زحمات آنان تقدیر کرد و گفت: قدر توفیق خدمت در محضر قرآن را بدانید که این امر برای همه محقق نمی شود.

در این بازدید حضرت آیت الله موسوی خراسانی از نزدیک با توانمندی های دانش آموزان و نوآموزان این مرکز آموزشی آشنا شد و با اهدای جوایز از دانش آموزان و معلمین این مجموعه بزرگ فرهنگی آموزشی تقدیر به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجتمع بزرگ قرآنی نور شمال فارس ، با نزدیک شدن به پایان تعطیلات مدارس، طرح تابستانی درالقرآن نور شمال فارس با عنوان طرح تربیتی قرآنی تسنیم، به کار خود پایان داد.

برگرفته شده از noorabadeh.ir