:.. پایگاه اطلاع رسانی دارالقرآن نور شمال فارس..:

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

رزمایش همدلی و مواسات، آخرین توصیه ی فرمانده

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالقرآن نور شمال فارس، همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان حال و هوای حرم های اهل بیت، مساجد، اماکن مذهبی و... تغییر می‌کند و برای مهمانی خدا، اسباب مناسب آماده میشود.

یکی از مراکز ثقل معنویت در شهرستان آباده در ایام ماه مبارک رمضان "دارالقرآن نور" است که هر شب با برنامه های ویژه جزء خوانی و تفسیر قرآن میزبان علاقه مندان قرآنی شهرستان آباده شده و با استقبال چشمگیر مردم شهرستان آباده در ماه مهمانی خدا محافل درس هایی از قرآن را برپا میکند.
امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و لغو تجمعات مذهبی، نوجوانان قرآنی این مرکز،آستین همت را بالازده و با بدل از رحل های قرآن چیده شده در ماه مبارک رمضان برای قرائت، با تهیه بسته های غذایی شامل برنج، گوشت،  مرغ، ماکارونی، رب گوجه، سیب زمینی، پیاز، سویا، تخم مرغ، خرما و شکلات جهت قدم گذاشتن در رزمایش بزرگ مومنانه دست به کار شدندو آموخته های قرآنی خود را عملی کردند. 


اتفاق شایان ذکر اینکه، همزمان با برنامه ریزی اولین سطح توزیع بسته های ارزاق در سطح شهرستان آباده، سردار پرافتخار اسلام حاج مجتبی ضیایی از بانیان این امر خداپسندانه پس از سالها مجاهدت در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و سیاسی بخاطر جراحت های ناشی از جنگ تحمیلی به یاران شهیدش پیوست اما فرزند شهید به همراه سایر شاگردان ایشان در روزهای سخت فراغ این مجاهد فی سبیل الله، آخرین توصیه قبل از شهادت سردار پیرامون عمل به فرمایش رزمایش مواسات مقام معظم رهبری را ادامه داده و بیش از ١۵٠ بسته ارزاق با ارزش بیش از ۶٠ میلیون تومان تهیه و در بین کارگران ساختمانی و نیازمندان در سطح شهرستان آباده توزیع کردند.

در ادامه گزارش تصویری از آماده سازی و توزیع بسته های غذایی را مشاهده نمائید.

 

 

 

 



 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

پیام تسلیت تصویری حجت الاسلام و المسلمین سرلک به مناسبت شهادت شهید حاج مجتبی ضیائی

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالقرآن نور شمال فارس، حجت الاسلام و المسلمین سرلک، با ارسال پیامی تصویری، شهادت شهید حاج مجتبی ضیائی، را تسلیت گفت.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر عروج ملکوتی حاج مجتبی ضیائی عزیز، دل های ما را آرزد. وجود مغتنم و نورانی الهی ایشان لبیک گفته بود به ندای یا ایتها النفس المطمئنه، و بسیار آرام بود، چون خدا را باور کرده بود و خدا را دوست می داشت. قلب او آکنده از مهر و محبت اهل بیت علیه السلام بود.

سالیان سال به این سرزمین الهی خدمت کرد و در این 35 سال این رنج بزرگ را تحمل کرد و همیشه خدمتگزار بود.

او مردی از تبار شهید حاج قاسم سلیمانی بود و با همان نگاه و عظمت روحی بود و گمان من این است ک او اهل نفس و اهل نظر بود و اکنون در جوار امام و همرزمان شهیدش آرام گرفته است.

شهادت ایشان را به خانواده و هسمر مکرمه ایشان، و مردم آباده و استان فارس و ملت ایران و همه رزمندگان روز های دود و خون و آتش تسلیت عرض می کنم.

ان شاالله روح او با سیدالشهدا محشور شود و راه او پر رهرو باشد

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 

 

فایل تصویری این پیام را در ویدئوی زیر مشاهده نمائید.

مشاهده فایل تصویری

 

دانلود فایل تصویری 

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰