:.. پایگاه اطلاع رسانی دارالقرآن نور شمال فارس..:

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

اتمام مدت امکانات دامنه اختصاصی سایت در 30 تیر و احتمال از دسترس خارج شدن سایت

به اطلاع مخاطبین محترم  پایگاه اطلاع رسانی دارالقرآن نور شمال فارس می رسانیم، به علت اتمام مدت دامنه اختصاصی سایت در تاریخ 30 تیر ماه از سوی شرکت "بیان" ارائه دهنده ی قالب و امکانات حاضر، و عدم امکان تمدید به علت بروز خطای داخلی سیستم از سوی پنل "بیان" ارائه دهنده ی قالب و امکانات حاضر، امکان از دسترس خارج شدن سایت در بعد از 30 تیر 1399 وجود دارد.

لازم به ذکر است، تیم فنی سایت دارالقرآن نور شمال فارس، هر گونه اقدام لازم از قبیل تماس تلفنی، ایمیل و... به مدیریت شرکت "بیان" را انجام داده است اما تا کنون هیچگونه پاسخی از سوی "بیان" دریافت نشده است. هم اکنون نیز در حال تماس و رفع مشکل ایجاد شده می باشیم.

در صورتی که این موضوع از سوی بیان رفع نشود، دامنه Noorabadeh.ir که به نام این مجموعه ثبت شده است نیز، به علت عدم امکان پیاده شدن روی این سیستم ارائه دهنده ی سایت، یا به میزبان دیگری منقل خواهد شد، و در صورت عدم امکان تمدید دامنه بر روی سیستم دیگر ارائه دهنده ی سایت، مجددا در میزبان دیگری سایت را راه اندازی و مطالب را منتقل می نمائیم.

در صورت انتقال سایت بر روی سرور دیگر، تمامی اطلاع رسانی به مخاطبین محترم صورت خواهد گرفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

بازدید فرماندار آباده از دارالقرآن نور شمال فارس+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالقرآن نور شمال فارس، در راستای تشکیل دبیرخانه ی دائمی قرآن در آباده، صبح امروز 15 تیر 1399، دکتر نیک مرام فرماندار آباده و هیئت همراه، از دارالقرآن نور شمال فارس بازدید کردند و با روش های نوین آموزش رفتار محور که در این مجموعه قرآنی انجام می گیرد آشنا شدند.

بازدید از مدرسه قرآنی مبین، مدرسه قرآنی امام حسن مجتبی(ع)، مجموعه دارالقرآن نور و بخشی از دستاورد های هنری و کارگاه های مهارت افزایی این مجموعه، مشاهده گزارش فعالیت های فرهنگی قرآنی این مجموعه از برنامه های این بازدید بود.

 

 

انتهای پیام/323

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

حضور خادمان آستان قدس رضوی در منزل سردار شهید حاج مجتبی ضیائی

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالقرآن نور شمال فارس، در سالروز تولد امام رضا علیه السلام، خادمان حرم امام رئوف همراه با پرچم متبرک حرم رضوی، ضمن حضور در منزل سردار شهید حاج مجتبی ضیائی، با خانواده این شهید دیدار کردند و یاد و خاطره این سردار شهید را گرامی داشتند.


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰