روز دختر و جشن تسنیم دختران دارالقرآن نور شمال فارس


همزمان با ایام دهه کرامت، جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر همراه با تقدیر از دختران طرح تسنیم ،چهارشنبه شب ۱۳۹۶/۵/۴ در شهرستان آباده برگزار شد.


امسال سومین سال اجرای طرح ابتکاری تسنیم توسط دارالقرآن نور شمال فارس است. در این طرح که مختص نوجوانان سنین ۱۲ تا ۱۴ سال است، قرآن آموزان علاوه بر آشنایی با مفاهیم و محتوی آیات وحی، با کلاس های قصص قرآنی، امام شناسی، پخش فیلم و نتیجه گیری، سفالگری، نقاشی و چرم دوزی اوقات فراغت خود را در محیطی قرآنی سپری میکنند.


در این جشن قرآنی که جمعی از مسئولین، امام جمعه محترم شهرستان آباده، خانواده ها و مربیان قرآن آموزان در آن حضور داشتند از بیش از صد نفر از دختران طرح تسنیم با اهدای جوایز ارزنده تقدیر به عمل آمد.


حجت الاسلام و المسلمین موسوی خراسانی در این مراسم با تقدیر از زحمات مربیان دلسوز این مجموعه قرآنی گفت: وجود این مجموعه بزرگ قرآنی در شهر جای بسی خرسندی دارند. در دهه های گذشته جای همچنین مجموعه هایی خالی بود و امیدواریم این مجموعه قرآنی بتواند خلأ های فرهنگی شهر را پر کند.

امام جمعه آباده با اشاره به فعالیت های طرح تسنیم، خطاب به قرآن آموزان گفت: فراموش نکنید که قرآن و تدبر در آن باید اصل قرار گیرد، و کلاس های هنری فرع است و برای سرگرمی و هیجان بیشتر شما ایجاد شده است که احساس خستگی و بی حوصلگی نکنید و بهتر از قرآن استفاده نمایید. قرآن و کلاس های قرآنی را به دوستان و همکلاسی های خود نیز معرفی کنید که بهترین دوران برای انس و تدبر در قرآن کریم همین سنین است .


تلاوت قرآن توسط مهدی کدیور، تواشیح گروه تواشیح دارالقرآن نور شمال فارس، اهدای جوایز، ارائه گزارش فعالیت های تابستان طرح تسنیم و اجرای مسابقه از برنامه های این جشن قرآنی بود .


تلاوت قرآن نوسط آقای مهدی کدیور



((حضور امام جمعه محترم و مسئولین شهرستان در جشن قرآنی))

((اجرای تواشیح گروه تواشیح دارالقرآن))









((اهدای جوایز توسط امام جمعه محترم و مسئولین))



(( سخنرانی امام جمعه محترم حضرت حجت الاسلام موسوی خراسانی )))



((اهدای جوایز))




((مسابقه بین مربیان با جایزه کمک هزینه سفر کربلا ))


((عکس یادگاری))







(( عکس دسته جمعی با مربیان و مسئولین ))