به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجتمع بزرگ قرآنی نور شمال فارس ؛ در آخرین روز های تابستان امسال طرح تربیتی قرآنی تسنیم دارالقرآن نور شمال فارس به سومین سال فعالیت قرآنی خود پایان داد.

مراسم اختتامیه این طرح دوشنبه 1396/6/27 با حضور جمعی از مسئولین شهرستان، قرآن آموزان و مربیان طرح تسنیم و خانواده بزرگ قرآنی شهرستان آباده برگزار شد  .

این طرح ابتکاری که توسط دارالقرآن نور شمال فارس برگزار شد توانسته است تا کنون بیش از صد نوجوان دختر و پسر را در قالب کلاس های هنری مهارتی قرآنی این طرح با مفاهیم قرآن کریم و آموزه های آن آشنا نماید .

طرح تسنیم، یک ایده قرآنی موفق است که  از ابتدای تابستان ۹۴ در مجتمع دارالقرآن نور شمال فارس به اجرا در آمد وتوانسته است نقش موثری را در گسترش فرهنگ اصیل قرآنی در میان نوجوانان شهرستان آباده ایفا نماید. در تابستان امسال حدود 50 نفر از  دانش آموزان دختر و 60 دانش آموز پسر در این طرح شرکت داشتند.

در این طرح علاوه بر فعالیت‌های قرآنی، کلاس‌های قصص قرآنی، امام‌شناسی، خوشنویسی، نقاشی با رنگ روغن، چرم‌دوزی، سفال‌گری، کارگاه خلاقیت و پخش و تحلیل فیلم اسلحه شناسی و... ویژه دختران و پسران ۱۰ تا ۱۲ سال با حضور مربیان و اساتید قرآنی با تجربه در مجتمع بزرگ قرآنی نور شمال فارس برگزار شد.

سفر و اردوی های زیارتی مختلف از جمله سفر مشهد مقدس، اردوی تفریحی تهران، اردوی قرآنی اصفهان از دیگر برنامه های این طرح در این تابستان بود .