به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالقرآن نور شمال فارس، دکتر مجید بذرافکن، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس در سفر خود به شهرستان آباده، با حضور در مدارس ابتدایی دارالقرآن نور شمال فارس، از فعالیت ها و نحوه علمکرد آموزشی و تربیتی مدارس دخترانه مبین، و پسرانه امام حسن مجتبی(ع) بازدید به عمل آورد و آموزش مهارت محور این دو مدرسه بسیار مورد توجه وی قرار گرفت.

وی پس از بازدید از فعالیت های مدارس دارالقرآن نور شمال فارس، عنوان داشت: از حضور در این مجموعه بسیار لذت بردم، اقدامات انجام گرفته در این مجموعه بسیار ارزشمند بوده و امیدوارم به عنوان معاون آموزش ابتدایی در استان فارس، بتوانم ایده ها و الگوهای بسیار مثبت این مجموعه را در سطح مدارس استان فارس پیاده کنم. 

دکتر بذرافکن، در یادداشتی، در تحسین از فعالیت های مجموعه نوشت:

 

به نام خدا

📝برایم بسی مایه فخر و مباهات بود، که از آموزشگاه مبین، بازدید نمودم.

📝 آنچه در این آموزشگاه شنیدم و مشاهده نمودم، مایه سرور قبلی بود.
امیدوارم در دوران کوتاه مسئولیت، با درس هایی که از عزیزان متعهد و دلسوخته و دلسوزی چون آقای اسدی و آقای اسماعیلی، آموختم، بتوانم حرکت و پویایی را در مجموعه آموزش و پرورش، در راستای توسعه چنین نهادی ایجاد کنم.

دعا می کنم خدای مهربان، به عزت بندگان ممتاز و یگانه خود، به همکاران خوبم در این مدرسه، توفیقات روز افزون در راه خدمت به فرزندان عزیز این مرز و بوم عطا کند.

🖊 بذرافکن، معاون آموزش ابتدائی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس

 

 


انتهای پیام/